Сделал дело: streetwear бренд Hoodie

Як аудитор і політолог створили бренд університетського зручного одягу
5 листопада 201417:00

Бренд Hoodie починався з бажання робити доступний одяг для студентів, а переріс у якісний проект зі своїм цехом, хорошими тканинами і дизайнерськими принтами.

Старт

Три роки тому аудитор Сергій і політолог Володимир вирішили податись у, як тоді здавалось, своєрідний дауншифтінг і запустити веселий бізнес, створюючи повсякденний одяг:

"На той час у нас обох була робота, але ми загорілися ідеєю робити університетські худі. Здавалось це просто, весело і класно".

У чоловіків не було досвіду роботи в легкій промисловості, але вони дуже чітко розуміли, чого саме хочуть.

Володимир. Фото: Максим Кудимець, INSIDER

Ідея

"В Україні на той час не було університетського зручного повсякденного одягу за адекватну ціну. Ми бачили багато таких речей в іноземних університетах, вони нам здавалися прикольними. До того ж, багато наших друзів поверталися з курсів, з навчання за кордоном і привозили такі речі. Нам вони дуже подобалися. На той час в Україні були спроби робити щось подібне, але не на високому рівні. А ми вирішили створити крутезний бренд - щоби наші речі були схожі на Гарвард чи на Є́ль", - каже Володимир.

Першим українським Гарвардом стала Могилянська Академія, згодом до неї приєдналися КПІ, Львівський національний університет, "Львівська політехніка". Хлопці вирішили вдарити по найбільших і найкрутіших ВНЗ.

"У мене був знайомий дизайнер Андрій Шпирка, ми з Сергієм прийшли до нього і він намалював наш принт. Спочатку звернулися до однієї з компаній, що випускає чисті речі, стандартний одяг під друк принтів", - розповідає Володимир.

 

Не все виявилося так просто, виникали проблеми з реалізацією і рекламою, але справа пішла. З’явилися перші задоволені покупці. Підприємці тим часом змінювали принти, робили другу, третю серії. Швидко відмовилися від стандартного одягу, побачивши, як на таких самих худі друкують свої лого і кури гриль, і якісь телефонні оператори:

"Спочатку ми називалися Evil Bobul, але з часом зрозуміли, що це не найкраща назва для успішного бренда. Тоді ми змінили назву і вирішили шити власні худі. Це, звичайно, дорожче, але ми могли придумати власний дизайн. Я знайшов модельєра - Женю Гудзь, вона зробила лекало, знайшли в Києві цех, довго шукали тканину, їздили для цього в Одесу. Не все було так просто й логічно, але в підсумку ми пошили власні дизайнерські худі".

Настала черга другого тиражу. Колега Жені Оля Демидова переїжджала зі Львова до Києва і відкривала тут свій цех. На той час Сергій відійшов у свій бізнес. А Володимир з Олею відшили другу і третю колекції. Вийшли за рамки лише університетського одягу й почали експериментувати далі.

 

"Ми об’єдналися з Олею. Я допомагав їй із пошуком клієнтів і організацією роботи в швейному цеху, а вона розробляла дизайн нових худі для Hoodie.

Ми починали з 30 світшотів однієї моделі. Зараз асортимент суттєво збільшився. Ми співпрацюємо з художником Володимиром Воротньовим. Робили з ним колекцію Kiev Fishing Days і "1991".  Тут уже представляємо по сімнадцять найменувань, відшиваємо по 50 чи 100 одиниць", - каже Володимир.

Зараз Hoodie працюють над новою колекцію спільно з Воротньовим. Кажуть, що в її рамках буде колаборація з ще одним українським художником.

Фінансовий бік

Стартовий капітал дизайнерської справи становив 6 тисяч тисяч гривень. Перші зароблені гроші далі вкладали в розвиток бізнесу, а тому перший відчутний прибуток колекції почали приносити приблизно через рік після запуску бренда.

 Фото: Facebook/Hoodie

Команда

Зараз над проектом разом із засновником Володимиром Антонюком працює Вова Воротньов, а також графічний дизайнер. Одяг шиють у цеху KYIVMADE.

Клієнти

"Наш середній покупець - це людина, яка закінчила ВНЗ і яка працює. Такий собі молодий спеціаліст із Києва", - каже Володимир.

Найбільший попит зараз на жіночі худі Made in Ukraine, футболки "1991": "Деякі позиції розходяться моментально. Ми купили дуже класну тканину, з якої ще ніхто в український масмаркет не шив".

Продають свою продукцію хлопці здебільшого через Facebook Hoodie, на різноманітних маркетах, а також в Ocean Plaza

 Фото: Facebook/Hoodie

Плани

"Наступні 5 років я бачу так: людина думає, що їй треба купити кофту, футболку, кофту з капюшоном - і вона йде до нас. Через років 5 сто тисяч людей будуть носити наш одяг", – каже Володимир.

Читайте истории украинских стартапов каждую среду:  

Сделал дело: кофе-поинт "Розумна кава"

Сделал дело: производство скейтбордов Local

Сделал дело: доставка еды Vegano hooligano

Сделал дело: дизайн студия Braty

Сделал дело: любимое место "Можжевельник"

Сделал дело: газировка Kyiv Soda Works

Сделал дело: мебель Stud buro

Сделал дело: чоловічі речі Truman Perfect gifts

Сделал дело: фотостудия Loft 31

Сделал дело: одежда N&M 

Сделал дело: гастро-проект "Местная еда"

Сделал дело: мужские костюмы Indposhiv

Сделал дело: кофейня Bimbo

Сделал дело: роспись по батику Рlanarts

Сделал дело: женский бренд Must Have

Сделал дело: сладости LOL&POP

Сделал дело: бабочки-самовязы KleverTie

Сделал дело: домашнее варенье Mamaolikoli

Сделал дело: открытая мастерская Пилорама

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

16.11.2018, 20:05
Додати

ГОЛОВНА ШПАЛЬТА

    • 21 вересня 2019

    Члени "Демократичної сокири" звернулись до міграційної служби щодо потрійного громадянства Коломойського

    Про це стало відомо під час акції "Імпічмент Коломойському", яка відбулась біля Офісу президента у Києві, 20 вересня

     
    • 18 вересня 2019

    У Києві відбулась церемонія подяки ексдиректору Українського інституту національної пам'яті В'ятровичу

     
    • 16 вересня 2019

    Забудовний конфлікт у Києві за участі "Правого сектору" та "Азову": що сталось

     
    • 12 вересня 2019

    Двоє військових загинули в зоні ООС

    Бойовики за добу здійснили 18 обстрілів

     
Система Orphus