Бренд Hoodie починався з бажання робити доступний одяг для студентів, а переріс у якісний проект зі своїм цехом, хорошими тканинами і дизайнерськими принтами.
Старт
Три роки тому аудитор Сергій і політолог Володимир вирішили податись у, як тоді здавалось, своєрідний дауншифтінг і запустити веселий бізнес, створюючи повсякденний одяг:
"На той час у нас обох була робота, але ми загорілися ідеєю робити університетські худі. Здавалось це просто, весело і класно".
У чоловіків не було досвіду роботи в легкій промисловості, але вони дуже чітко розуміли, чого саме хочуть.
![]() |
Володимир. Фото: Максим Кудимець, INSIDER |
Ідея
"В Україні на той час не було університетського зручного повсякденного одягу за адекватну ціну. Ми бачили багато таких речей в іноземних університетах, вони нам здавалися прикольними. До того ж, багато наших друзів поверталися з курсів, з навчання за кордоном і привозили такі речі. Нам вони дуже подобалися. На той час в Україні були спроби робити щось подібне, але не на високому рівні. А ми вирішили створити крутезний бренд - щоби наші речі були схожі на Гарвард чи на Є́ль", - каже Володимир.
Першим українським Гарвардом стала Могилянська Академія, згодом до неї приєдналися КПІ, Львівський національний університет, "Львівська політехніка". Хлопці вирішили вдарити по найбільших і найкрутіших ВНЗ.
"У мене був знайомий дизайнер Андрій Шпирка, ми з Сергієм прийшли до нього і він намалював наш принт. Спочатку звернулися до однієї з компаній, що випускає чисті речі, стандартний одяг під друк принтів", - розповідає Володимир.
![]() |
Не все виявилося так просто, виникали проблеми з реалізацією і рекламою, але справа пішла. З’явилися перші задоволені покупці. Підприємці тим часом змінювали принти, робили другу, третю серії. Швидко відмовилися від стандартного одягу, побачивши, як на таких самих худі друкують свої лого і кури гриль, і якісь телефонні оператори:
"Спочатку ми називалися Evil Bobul, але з часом зрозуміли, що це не найкраща назва для успішного бренда. Тоді ми змінили назву і вирішили шити власні худі. Це, звичайно, дорожче, але ми могли придумати власний дизайн. Я знайшов модельєра - Женю Гудзь, вона зробила лекало, знайшли в Києві цех, довго шукали тканину, їздили для цього в Одесу. Не все було так просто й логічно, але в підсумку ми пошили власні дизайнерські худі".
Настала черга другого тиражу. Колега Жені Оля Демидова переїжджала зі Львова до Києва і відкривала тут свій цех. На той час Сергій відійшов у свій бізнес. А Володимир з Олею відшили другу і третю колекції. Вийшли за рамки лише університетського одягу й почали експериментувати далі.
![]() |
"Ми об’єдналися з Олею. Я допомагав їй із пошуком клієнтів і організацією роботи в швейному цеху, а вона розробляла дизайн нових худі для Hoodie.
Ми починали з 30 світшотів однієї моделі. Зараз асортимент суттєво збільшився. Ми співпрацюємо з художником Володимиром Воротньовим. Робили з ним колекцію Kiev Fishing Days і "1991". Тут уже представляємо по сімнадцять найменувань, відшиваємо по 50 чи 100 одиниць", - каже Володимир.
Зараз Hoodie працюють над новою колекцію спільно з Воротньовим. Кажуть, що в її рамках буде колаборація з ще одним українським художником.
Фінансовий бік
Стартовий капітал дизайнерської справи становив 6 тисяч тисяч гривень. Перші зароблені гроші далі вкладали в розвиток бізнесу, а тому перший відчутний прибуток колекції почали приносити приблизно через рік після запуску бренда.
![]() |
Фото: Facebook/Hoodie |
Команда
Зараз над проектом разом із засновником Володимиром Антонюком працює Вова Воротньов, а також графічний дизайнер. Одяг шиють у цеху KYIVMADE.
Клієнти
"Наш середній покупець - це людина, яка закінчила ВНЗ і яка працює. Такий собі молодий спеціаліст із Києва", - каже Володимир.
Найбільший попит зараз на жіночі худі Made in Ukraine, футболки "1991": "Деякі позиції розходяться моментально. Ми купили дуже класну тканину, з якої ще ніхто в український масмаркет не шив".
Продають свою продукцію хлопці здебільшого через Facebook Hoodie, на різноманітних маркетах, а також в Ocean Plaza.
![]() |
Фото: Facebook/Hoodie |
Плани
"Наступні 5 років я бачу так: людина думає, що їй треба купити кофту, футболку, кофту з капюшоном - і вона йде до нас. Через років 5 сто тисяч людей будуть носити наш одяг", – каже Володимир.
Читайте истории украинских стартапов каждую среду:
Сделал дело: кофе-поинт "Розумна кава"
Сделал дело: производство скейтбордов Local
Сделал дело: доставка еды Vegano hooligano
Сделал дело: дизайн студия Braty
Сделал дело: любимое место "Можжевельник"
Сделал дело: газировка Kyiv Soda Works
Сделал дело: мебель Stud buro
Сделал дело: чоловічі речі Truman Perfect gifts
Сделал дело: фотостудия Loft 31
Сделал дело: одежда N&M
Сделал дело: гастро-проект "Местная еда"
Сделал дело: мужские костюмы Indposhiv
Сделал дело: кофейня Bimbo
Сделал дело: роспись по батику Рlanarts
Сделал дело: женский бренд Must Have
Сделал дело: сладости LOL&POP
Сделал дело: бабочки-самовязы KleverTie
Сделал дело: домашнее варенье Mamaolikoli
Сделал дело: открытая мастерская Пилорама