За даними Інституту масової інформації, в липні 2018 року найбільше матеріалів "з ознаками замовності" в інтернет-ЗМІ стосувалися УПЦ Московського патріархату та лідера руху "Український вибір" і кума Путіна Віктора Медведчука.
Загалом, на них припало 80% від загальної кількості "джинси", йдеться у звіті на сайті ІМІ.
Фахівці інституту досліджували головні стрічки новин десяти популярних українських інтернет-видань.
Загалом, зазначають в ІМІ, в третьому кварталі 2018 року рівень "замовних і неналежним чином маркованих рекламних матеріалів" в інтернет-ЗМІ зріс більше ніж удвічі. У другому кварталі було 68 таких матеріалів, а в третьому - вже 159.
50% від загальної кількості "замовних" матеріалів стосуються діяльності УПЦ МП і РПЦ. 42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній, повідомили в ІМІ.
Згідно з результатами дослідження, серед політичних матеріалів найбільше "джинси" стосувалося діяльності партії "За життя" й її нового члена Віктора Медведчука - 30%, по 7% матеріалів стосувалися Олега Ляшка та Юлії Тимошенко.
Лідером серед інтернет-ЗМІ з розміщення матеріалів "з ознаками замовності" ІМІ назвав сайт УНІАН (72 матеріалу "з ознаками замовності", переважно на користь УПЦ (МП)).
Як відомо, Журналісти програми "Схеми" провели розслідування, в ході якого з'ясували, що громадянин Німеччини Едуард Катц не є справжнім власником телеканалу 112 Україна, як на цьому наполягає керівництво медіа.
Журналісти натякають, що 112 Україна купив Віктор Медведчук.
Хочете швидко дізнаватися про важливе? Підписуйтеся на наш Телеграм