Першим концесійним проектом серед українських портів буде порт "Южний".
Як повідомляє кореспондент INSIDER, про це на брифінгу заявив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.
"Нам необхідно залучати інвестиції у морське господарство для того, щоб розвивати транспортний потенціал України. Для того, щоби залучати інвестиції, нам необхідно створити сприятливі умови для публічно-приватного партнерства в морській галузі. Міністерство наразі працює над тим, щоби найближчим часом для ринку надати перший пілотний проект такого партнерства", – сказав Пововарський.
За словами міністра, першим таким проектом стане передача в концесію морського торгового порту "Южний".
"Найближчим часом оцінщик почне оцінку порту "Южний". І підставі порту "Южний" міністерство буде робити все можливе щоби показати ринку перший успішний проект створення публічно-приватного партнерства. Для цього ще необхідно буде внести деякі зміни в закон про концесію, щоби не вийшло так, що в аукціоні буде брати участь лише один гравець. Цього допустити не можна", – додав голова Мінінфраструктури.
Пивоварський уточнив, що в майбутньому в концесію планується передати також інші державні порти.
"Це буде конкурсний, відкритий конкурентний процес. І такі процеси ми будемо намагатися запустити і по інших портах", – зазначив міністр.
Як писав INSIDER, термінали в морському торговому порту "Южний" контролюють "СКМ" Ріната Ахметова, "Бориваж" Ігоря Коломойського і Геннадія Боголюбова (група "Приват"), "Трансівестсервіс" (ТІС), "Укрлендфармінг" Олега Бахматюка. Також порт використовують російська компанія "Трансбункер" і сінгапурська Wilmar International.
Начальник адміністрації порту Максим Широков орієнтований на "СКМ" Ахметова.

Свои карманы уже набили вот и готовят в передачу "Южный".А про страну кто будет думать, а?
Всё под прикрытием необходимости развития просто отдаётся в частные руки. Даже если приносит не малую прибыль - все равно отдать им нужно.
Пусть хоть конкурс проведут честный, с западными компаниями !
Понятно, что деньги нужны и всё "отдают - продают", но деньги то порт дает не малые и без концессии.
Навіщо віддавати у концессію порти якщо вони живі гроші державі приносять. Олігархи продиктують мінімальні ціни на оренду тай все.
капец
Государство вложила миллиардную сумму на улучшения порта и теперь хотят отдать за копейки, где логика. Пускай начнут с маленьких портов, чем с самого прибыльного. Может и закон пересмотреть следует?
Так порт же стратегически важный гос.объект. Его не могут передать в частные руки. Как они тогда его готовят в передачу? Или под Ахметова всё перепишут?
А нельзя ли первый пилотный проект реализовывать не на самом прибыльном порте Украины и не в настоящее время, пока страна еще не отошла от коррупционных схем? Может и постараются в конкурс пустить не одного игрока, но всё всегда заранее решено. Куда смотрят чиновники в данном случае?