У власності держави залишаться системи навігації та акваторії портів, для решти об'єктів держадміністрації портів шукатимуть інвесторів.
Відповідну постанову Кабміну "Про внесення змін до Переліку об’єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію" було прийнято на засіданні уряду 9 січня, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Документ передбачає доповнення переліку об’єктів держвласності, які можуть надаватися в концесію, об'єктами, що перебувають на балансі Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (ДП "АМПУ").
Як зазначено в повідомленні міністерства, ухвалення постанови Кабміну відкриває можливості для практичної реалізації інвестиційних проектів у формі концесії.
Як зауважив голова ДП "АМПУ" Юрій Васьков, у концесію можуть надаватися об’єкти портової інфраструктури, визначені статтею 23 Закону "Про морські порти України", - причали, залізничні та автомобільні під’їзні шляхи (до першого розгалуження за межами порту), лінії зв’язку, засоби тепло-, газо-, водо- та електропостачання, інженерні комунікації.
При цьому в державній власності залишаться об’єкти портової інфраструктури загального користування, системи навігації, канали, акваторії тощо.
"Приміром, якщо з метою розвитку планується надати в концесію морський термінал, який функціонує через використання конкретного причалу, то абсолютно логічно, що доцільно разом із морським терміналом віддати в концесію цей причал", - пояснив Юрій Васьков.
Як зазначено в повідомленні, Адміністрація морських портів зацікавлена в залученні як концесіонерів, які планують розвивати стивідорні потужності, так і тих, хто зацікавлений у розвитку круїзного туризму. Більшість пасажирських терміналів, що перебувають на балансі ДП "АМПУ", потребують якнайшвидшої модернізації. Передусім це стосується Ялти та Севастополя.


