У Росії маркетинг McDonalds прирівняли до бойових дій проти населення

5 березня 201516:11

Помічник прем’єр-міністра Росії Геннадій Онищенко прирівняв маркетинг брендів McDonalds і Coca-Cola з бойовими діями проти російського населення.

"Той агресивний, який не має нічого спільного з нашими харчовими традиціями маркетинг, який вони ведуть, співставний з бойовими діями проти нашого народу", - цитує Онищенка Русская служба новостей.

За його словами, щоб залишитись на ринку РФ, компанії мають працювати на російській сировині.

"Є одна умова їхнього існування на нашому ринку - це робота на нашій сировині, а також принципові зміни в харчовій культурі", - сказав Онищенко.

Як повідомлялось, сьогодні голова комітету Держдуми з міжнародних справ Олексій Пушков запропонував McDonalds і Coca-Cola підтримати санкції США проти Росії і таким чином позбавити Росію від своєї продукції.

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

28.12.2018, 08:48
Додати
Система Orphus