"Укрзалізниця" відновила підключення агентів до автоматизованої системи продажу квитків через мережу Інтернет з 12 лютого.
"Підключення агентів здійснюється згідно з розробленим порядком, який розміщений за посиланням. . Наразі до автоматизованої системи вже підключено 10 агентів", - повідомляє прес-служба компанії.
Завдяки цій послузі пасажири можуть оформлювати електронні проїзні документи не тільки на сайті "Укрзалізниці", але і через канали самообслуговування, зокрема термінали, сайти агентів, офіси туроператорів та ін.
У якості агента до Головного інформаційно-обчислювального центру компанії може підключитися туроператор, підприємство, яке займається продажем квитків на пасажирські перевезення та відповідає усім вимогам.
На початку жовтня минулого року "Укрзалізниця" тимчасово призупинила прийом заявок агентів на підключення їх до автоматизованої системи продажу електронних проїзних (перевізних) документів через зовнішні канали обслуговування.
Це викликано тим, що до компанії надійшла значна кількість заявок щодо підключення і виникла необхідність перевірити роботу автоматизованої системи при великому навантаженні.
