Продажі нових автомобілів в Україні в минулому році впали вдвічі

5 січня 201516:23

Український ринок нових легкових авто в Україні в 2014 році склав 97,02 тис. одиниць, що в 2,2 рази менше, ніж у 2013 році (213,3 тис. одиниць).

Про це повідомляє прес-служба галузевої асоціації "Укравтопром".

"Таким чином, як і прогнозувалося раніше, рівень реалізованого платоспроможного попиту на нові автомобілі в минулому році виявився найменшим з 2002 року", – наголошується у повідомленні.

За даними асоціації, найбільш затребуваною автомобільної маркою 2014 року на українському ринку була Toyota, первинні реєстрації яких склали 10,3 тис., що на 33% менше, ніж роком раніше.

Другою за популярністю автомаркою була китайська GEELY – 9,37 тис. одиниць, з яких понад 7 тис. зібрано в Україні. Падіння продажів цих авто до 2013 року склало 43%.

Третя позиція – у "ЗАЗ" з продажами 7,91 тис. авто (на 55% менше) та часткою 8%.

"Варто зазначити, що за минулий рік на внутрішньому ринку було продано 27,6 тис. нових легкових автомобілів, вироблених або зібраних в Україні, що склало всього 28% від всіх продажів у цьому сегменті", – зазначається у повідомленні.

 

 

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

14.11.2018, 04:16
Додати
Система Orphus