Український ринок нових легкових авто в Україні в 2014 році склав 97,02 тис. одиниць, що в 2,2 рази менше, ніж у 2013 році (213,3 тис. одиниць).
Про це повідомляє прес-служба галузевої асоціації "Укравтопром".
"Таким чином, як і прогнозувалося раніше, рівень реалізованого платоспроможного попиту на нові автомобілі в минулому році виявився найменшим з 2002 року", – наголошується у повідомленні.
За даними асоціації, найбільш затребуваною автомобільної маркою 2014 року на українському ринку була Toyota, первинні реєстрації яких склали 10,3 тис., що на 33% менше, ніж роком раніше.
Другою за популярністю автомаркою була китайська GEELY – 9,37 тис. одиниць, з яких понад 7 тис. зібрано в Україні. Падіння продажів цих авто до 2013 року склало 43%.
Третя позиція – у "ЗАЗ" з продажами 7,91 тис. авто (на 55% менше) та часткою 8%.
"Варто зазначити, що за минулий рік на внутрішньому ринку було продано 27,6 тис. нових легкових автомобілів, вироблених або зібраних в Україні, що склало всього 28% від всіх продажів у цьому сегменті", – зазначається у повідомленні.
