"Укрзалізниця" вимагає продовжити на рік гарантію на Hyundai

13 лютого 201414:50

Українські залізничники наполягатимуть на продовженні на рік строків гарантійного ремонту поїздів Hyundai.

Про це повідомив перший заступник голови Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") Микола Сергієнко, пише Інтерфакс-Україна.

За його словами, "Укрзалізниця" звернеться до корейської Hyundai Corporation з вимогою продовжити на рік термін гарантійного обслуговування і ремонту 10 поїздів класу "Інтерсіті+", які Україна придбала до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Заступник голови "Укрзалізниці" зазначив, що встановлений термін гарантійного обслуговування добігає кінця по ряду поїздів у травні, за іншим – в листопаді поточного року.

Також діє договір сервісного обслуговування строком чотири роки і сім місяців, який був підписаний з компанією в 2012 році.

За словами Сергієнка, торік Hyundai Rotem за свої кошти замінила на поїздах Hyundai 60 пантографів. Кожен з них коштує 18 тис євро.

Заступник голови "Укрзалізниці" додав, що швидкісні потяги можуть повернути на маршрути вже до кінця лютого. 

"Що стосується подальшої роботи з компанією Hyundai, то ми після вивчення питань з фахівцями та аналізу всіх причин приймемо технічне та організаційне рішення, щоб потяги продовжили подальшу експлуатацію в лютому", - сказав Сергієнко.

Як повідомляв INSIDER, компанія Нyundai Rotem, спільно з "Українською залізничною швидкісною компанією" тимчасово призупинила експлуатацію всіх 10 потягів корейського виробництва.

Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" назвала причиною зняття поїздів Hyundai поломки кузова і несучої конструкції вагонів, включаючи тріщини в стінах вагонів. 

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

15.11.2018, 06:18
Додати
Система Orphus