В Україні відсутній ринок засобів масової інформації. Переважна більшість медіа України – збиткові, їх спонсорують фінансово-промислові або політичні групи. Лише невеличка жменька ЗМІ намагається вижити за рахунок рекламних надходжень.
Здебільшого засоби масової інформації не гребують "джинсою" – матеріалами замовного політичного або економічного характеру, на яких немає позначок, що вказували би на фінансову мотивацію в їх оприлюдненні.
Це не означає, що українські мас-медіа – гарантоване зло. Виданням не вистачає ресурсів для виробництва якісного контенту, але український споживач не готовий за такий контент платити. Доводиться виживати за рахунок інших джерел.
У багатьох випадках саме від власника ЗМІ, а не від журналіста, залежить спрямованість контенту. Тому українському глядачеві, читачеві або слухачеві вкрай важливо знати, кому належить те чи інше медіа.
INSIDER підготував спецпроект про власників українських ЗМІ.
![]() |