КВУ: Радикальна партія знову купила рекламу на «112» і NewsOne за державні кошти

13 листопада 201812:40

Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на "112" та NewsOne за гроші, отримані із Державного бюджету України

При цьому партія підтримує санкції проти цих двох каналів.

Всього було куплено реклами упродовж липня-вересня на 3 млн. грн. 900 тисяч з держкоштів отримав телеканал "112" і ще 900 тисяч отримало ТОВ "Новини 24" за "розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу "NewsOne".

Фото з ФБ 112

Попри це Олег Ляшко та його партія підтримала санкції проти каналів за використання "дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди".

"Це вже не перший випадок, коли РПЛ платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти. У ІІ кварталі 2017 року партія перерахувала ТОВ "Інформаційне агентство 112-Україна" 3 млн. бюджетних гривень, у ІІ кварталі 2018 року – 1,7 млн. грн.", — йдеться в повідомленні Комітету виборців України.

Фото з ФБ організації

"З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо "112" каналу та NewsOne, звинувачуючи їх в російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно. При цьому мова йде про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету", – наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

Фото з ФБ Олег Ляшко

Загалом у липні-вересні Радикальна партія Олега Ляшка витратила 12,9 млн. грн. З цих витрат лише 87 тис. грн. були власними коштами партії. Решта – гроші із Держбюджету.

Фото з ФБ організації

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

13.11.2018, 13:04
Додати

ГОЛОВНА ШПАЛЬТА

    • 12 липня 2019

    Як реформуватимуть митницю. Нефьодов презентував план

    "Митниця – це дорого"

     
    • 11 липня 2019

    Депутати проголосували за жорсткіше покарання для педофілів. Як змінився кримінальний кодекс

    Кримінальний кодекс зазнав відразу кількох змін

     
    • 11 липня 2019

    Нацрада не може довести, що власником трьох українських телеканалів є Медведчук

    Фещук закликала парламент надати Нацраді жорсткіші повноваження

     
    • 11 липня 2019

    Верховна Рада не змогла звільнити Клімкіна з посади міністра закордонних справ

    Подання про звільнення Клімкіна до Ради подав президент Володимир Зеленський

     
Система Orphus