Партія "Батьківщина" витратила у квітні-червні 22 мільйони на презентацію "Нового курсу".
Про це йдеться в дослідженні руху Чесно.
У квітні-червні "Батьківщина" витратила 32 мільйони, з яких 22 мільйони пішло на презентацію "Нового курсу" - розміщення білбордів, та розміщення реклами на телебаченні й радіо.
В організації зазначили, що у 2018 році партія "Батьківщина" суттєво наростила активність, яка насамперед пов’язана із організацією презентації "Нового курсу України" та з її інформаційним супроводом.
"Акцент у діяльності партії і у її витратах спрямований на особу Юлії Тимошенко, що свідчить про завчасний старт президентської виборчої кампанії задовго до її офіційного оголошення", - зазначили в ЧЕСНО.
Лише обслуговування заходу та оренда приміщення під час презентації "Нового курсу" обійшлися "Батьківщині" в 1,25 млн грн. Так, понад 700 тисяч гривень партія витратила на оренду виставкового комплексу "Експо Плаза", 175 тисяч на кейтерінг (харчування), та ще 350 тисяч на організацію заходу, звукове обладнання, відеотрансляцію тощо.