Новий канал Порошенка звільнив телеведучого Кисельова - ЗМІ

12 квітня 201819:47

Прямий канал припинив співпрацю з телеведучим Євгеном Кисельовим.

Про це повідомило джерело профільного медіа-порталу "Детектор медіа".

Інше джерело уточнило, що це сталося через те, що пан Кисельов почав працювати на "Радіо НВ", не повідомивше про це керівництво каналу. І саме це, начебто, спонукало генерального продюсера телеканалу Олексія Семенова припинити співпрацю з телеведучим.

Головний редактор "Радіо НВ" Валерій Калниш повідомив "Детектору медіа", що пан Кисельов співпрацює з радіостанцією вже місяць: "Кисельов з моменту старту, тобто вже місяць, робить у нас годину ефіру, інтерв'ю, яке виходить по п'ятницях з 20 до 21.00".

"Детектор медіа" звернувся по коментар до пана Кисельова та керівництва Прямого каналу та чекає на відповідь.

Євген Кисельов – російський та український тележурналіст і телеведучий. З 1992 протягом 11 років вів програму "Итоги" на російських телеканалах "Останкіно", НТВ і ТВ-6. Був співзасновником телекомпанії НТВ, обіймав різні топ-менеджерські позиції в цій телекомпанії (у тому числі – посаду генерального директора). У 2001 році після переходу НТВ під контроль "Газпрому" став генеральним директором телекомпанії ТВ-6, яку було закрито за рішенням суду. Далі був головним редактором телеканалу ТВС, який теж було закрито за наказом влади. У 2003-2005 роках був головним редактором тижневика "Московские новости", згодом працював на радіо "Эхо Москвы" і телеканалі RTVI Володимира Гусинського, екс-власника НТВ.

З 2008 року почав працювати в Україні головним редактором-консультантом телеканалу ТВі, співзасновником якого був Володимир Гусинський. З 2009 по кінець 2012 року вів суспільно-політичне ток-шоу "Велика політика з Євгенієм Кисельовим" на телеканалі "Інтер". З лютого по жовтень 2013 року керував новинним продакшном "Національні інформаційні системи" телеканалу "Інтер", у червні-вересні 2013 року вів програму "Подробности недели" на "Інтері". Далі став ведучим нового суспільно-політичного ток-шоу "Чорне дзеркало" на "Інтері", яке вів до квітня 2016 року. З жовтня 2013 року працював штатним радником керівного директора Group DF Бориса Краснянського.

15 квітня 2016 року Євген Кисельов звільнився з "Інтера", а 19 квітня оголосив про початок співпраці з каналом "112 Україна". Проте жодного випуску заявленої програми "Вечірній прайм з Євгенієм Кисельовим" так і не вийшло. Натомість з липня 2016 року він став ведучим телеканалу NewsOne. У січні 2017 року разом з генеральним продюсером Олексієм Семеновим і ведучим Матвієм Ганапольським залишив NewsOne, щоб працювати над ребрендингом і перезапуском телеканалу Tonis.

У серпні 2017 роу стало відомо, що пан Кисельов розпочав співпрацю з Прямим каналом.

Хочете швидко дізнаватися про важливе? Підписуйтеся на наш  Телеграм 

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

12.04.2018, 20:25
Додати

ГОЛОВНА ШПАЛЬТА

    • 25 квітня 2018

    Про що мовчать рибки Холодницького

    Оскільки ініціатором прослуховування не були представники вищої влади, то вони займають пасивну позицію в цій історії

     
    • 24 квітня 2018

    «Бархатная революция». Что произошло в Ереване и что это означает

    Никол Пашинян не получал от народа карт-бланша на изменение внешнеполитического вектора, поэтому на данный момент не следует ожидать, что произойдет пересмотр армяно-российского союза

     
    • 23 квітня 2018

    Макмафія по-одеськи: як Труханов потрапив під британський закон

    журналісти BBC Panorama знайшли у Лондоні вісім об’єктів нерухомості, які придбали за посередництвом офшорної корпорації Rubicon Group

     
    • 23 квітня 2018

    Три суди для справи журналіста Сергієнка

    Частину підозрюваних затримали майже через півтора роки – у 2016-му. Вони нібито мали завдання розправитися із фермером з Черкащини на прізвище Приходько

     
Система Orphus