Згідно опитування експертів, яке провів Комітет виборців України, витрати партій на передвиборну агітацію різняться у регіонах України.
"Опозиційний блок" найбільше витрачає на вибори в південних областях та на сході України. "Блок Порошенка" найбільше витрачає у західних, центральних та північних областях. УКРОП також витрачає найбільше у центральних областях, - повідомляє прес-служба КВУ.
"Опозиційний блок" та партія "Наш край" найбільш помітні у південних областях: Запорізька, Одеська, Херсонська, Миколаївська.
На Сході України (Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська області) партії "Відродження", "Наш край" та "Опозиційний блок" сумарно витратили за звітний період удвічі більше, ніж інші.
"Блок Порошенка" та "Свобода" стали лідерами за витратами на заході (Івано-Франківська, Закарпатська, Рівненська, Львівська, Чернівецька, Тернопільська, Волинська, Хмельницька області).
Також "Блок Порошенка" та "УКРОП" найбільше витратили в центрі та на півночі України. (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області).
У Києві найбільше витрачає на виборчу кампанію партія "Рух за реформи", за нею йде УКРОП, потім "Блок Порошенка".
"Батьківщина" у центрі та півночі йде на третьому місці по витратам після "Блоку Порошенка" та УКРОПУ. На півдні та заході "Батьківщина" за витратами на четвертому місці.
Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію.
Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.
![]() |