НТКУ на передвиборній агітації заробила 2,5 мільйона

30 травня 201415:40

Прибуток Національної телерадіокомпанії за політичну рекламу пыд час передвиборної кампанії минулих президентських виборів становив 2,5 мільйона гривень.

Про це заявив генеральний директор НТКУ Зураб Аласанія 29 травня, повідомляють Українські новини.

"Жодного замовного матеріалу не було запропоновано, ніякого тиску я теж не відчув. Це стосується як новин, так і розміщення матеріалів на каналі", – зазначив він.

Крім того, повідомляють, що Аласанія має намір реформувати структуру НТКУ, щоб із 60 дирекцій та управлінь залишити лише чотири.

Також директор телекомпанії планує скоротити кількість своїх заступників із 9-ти до 4-х.

Нагадаємо, 25 березня Кабінет Міністрів призначив Зураба Аласанію генеральним директором НТКУ.

Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

13.11.2018, 15:55
Додати

ГОЛОВНА ШПАЛЬТА

    • 31 березня 2020

    Land Rover, Lexus та елітні годинники: що задекларував новий глава МОЗ

    За минулий рік Степанов заробив 87 807 грн як очільник Одеської ОДА і отримав проценти в Ощадбанку на суму 2,83 млн грн

     
    • 31 березня 2020

    Авто за мільйон гривень та готівка: що задекларував новий заступник Венедіктової

     
    • 30 березня 2020

    Рада підтримала “антиколомойський” законопроект

     
    • 30 березня 2020

    Рада з другої спроби обрала очільників МОЗ та Мінстерства фінансів

    Верховна Рада України у понеділок, 30 березня, з другої спроби проголосувала за призначення очільників МОЗ та Мінстерства фінансів

     
Система Orphus