Прибуток Національної телерадіокомпанії за політичну рекламу пыд час передвиборної кампанії минулих президентських виборів становив 2,5 мільйона гривень.
Про це заявив генеральний директор НТКУ Зураб Аласанія 29 травня, повідомляють Українські новини.
"Жодного замовного матеріалу не було запропоновано, ніякого тиску я теж не відчув. Це стосується як новин, так і розміщення матеріалів на каналі", – зазначив він.
Крім того, повідомляють, що Аласанія має намір реформувати структуру НТКУ, щоб із 60 дирекцій та управлінь залишити лише чотири.
Також директор телекомпанії планує скоротити кількість своїх заступників із 9-ти до 4-х.
Нагадаємо, 25 березня Кабінет Міністрів призначив Зураба Аласанію генеральним директором НТКУ.