В пошуках тепла

7 українських дизайнерів, що шиють теплий одяг
14 грудня 201517:13

Українська зима 2015 року поки що не сильно лякає морозами, проте, такою вона навряд чи залишиться найближчі місяці. Отже, саме час подумати про теплі речі. Українські бренди пропонують якісний, теплий зимовий одяг. Це стосується, як верхнього одягу, так і теплих в’язаних речей. Де і за яку ціну можна купити якісні, модні зимові речі українських брендів – дізнавався INSIDER

LILO

"З українським брендом Lilo я познайомилася ще минулої осені, придбавши у них демісезонне пальто. З того часу з задоволенням стежу за новинками, - пише блогер Аліна Тимошик-Сударикова. - Мій фаворит – сіра довга сукня. Виглядає теплою і затишною. Хочеться в ній посидіти в кафе за чашкою какао, помріяти, а потім пройтися, не поспішаючи, вечірнім парком"

Окрім демісезонного одягу, бренд пропонує зимові пальта, теплі сукні. Речі бренду дуже "жіночі", мають приталений крій. "Вже три роки ми шиємо одяг для дівчат та жінок, які дбають про свій гардероб, звикли йти в ногу з часом, і хочуть завжди залишатися найкрасивішими і незвичайними. У цьому ми році ми першими з українських дизайнерів самостійно розробили і пошили пуховики", -  розповідає творець бренду Олеся Огійчук.

 

Однією з головних переваг Lilo є підхід до вибору тканин. "Вибираючи лише натуральні якісні тканини, ми підкреслюємо важливість турботи про здоров'я і комфорт своїх клієнтів. Ми постійно працюємо над покращенням якості нашого одягу", - каже Олеся.

Для виготовлення зимових речей Lilo використовує кашемір, натуральну шерсть, хутро. При цьому, бренд відрізняється максимально лояльною ціновою політикою. "Ми прагнемо, щоб наш одяг був доступний для тих, хто прагне бути єдиною і неповторною в своєму образі, - розповідає Олеся та спів-засновниця бренду Олена. - Крім того, нині ми плануємо продавати наш одяг не лише в інтернеті, а й створити мережу магазинів в Украні".  

В асортименті бренду: сукні - від 637 гривень, коротке пальто коштує 2210 гривень. Довше – від 3300 гривень. Шапки - від 150 гривень.

Дізнатися більше про одяг Lilo можна на сайті і на сторінці у Фейсбук.

MISS CANDY

"Мене звати Дарина. Я дизайнер. Мене надихає тканина і фурнітура, з якою я працюю. Коли я беру в руки тканину, вже знаю, якою буде модель, і з яких деталей вона складатиметься. Створюючи свою першу колекцію, я думала про дівчат, які будуть її носити. Вони веселі, щирі і відкриті до нових пригод", - так пише про себе засновниця бренду Miss Candy, Дарина Шапоренко. Перша колекція бренду з’явилася у 2012 році.

Зимова колекція 2015 року представлена теплими сукнями та в’язаними светрами.

 

"Коли я вперше побачила вироби Miss Candy, мені здалося, що я повернулася в дитинство. Такі светри мені в’язала моя бабуся. Я, нажаль, так не вмію, - говорить киянка Евангеліна. – Бірюзовий светрик навіяв мені ностальгію за тими роками".

Як стверджує дизайнерка, усі сукні і светри в’яжуть вручну. Для цього використовують натуральну шерсть (меринос, мохер, кашемір). "Абсолютно всі тканини я купую безпосередньо у кращих європейських виробників. Стежу за тенденціями на виставках текстилю в Парижі та Мілані", - стверджує Дарія Шапоренко. Щодо кольорової гами, то в’язані светри доступні в кількох кольорах – бірюзовому, рожевому, блакитному та чорному.

Використання натуральних матеріалів і ручної праці позначається на ціновій політиці Miss Candy. "Я роблю кожну річ особливою, - стверджує Дарія. - Нам нічого уцінювати, тому у нас не буває знижок."

В асортименті бренду: в’язані светри - від 3150 гривень. Сукні – від 3250 до 3750 гривень.

Купити одяг бренду "Miss Candy" можна за адресою: Київ, вул. Ігорівська, 1, або на сайті.

RITO

"Трикотаж - немов друга шкіра. Він м'який, пластичний, з величезною кількістю фактур. Він  підкреслює переваги і приховує недоліки. Якщо інші тканини диктують фасон, змушують під себе підлаштовуватися, то трикотаж ти підлаштовуєш під свої бажання, під свої ідеї", - розповідає дизайнер  і засновниця бренду Тетяна Абрамова. RITO існує з 1992 року і регулярно бере участь у Ukrainian Fashion Week.

"Наш одяг створений для сучасних жінок, які цінують якість і комфорт. Це й  стало візитівкою нашого дому моди", -  пояснює Тетяна Абрамова. Кожного року дизайнери бренду створюють шість колекцій.  Особливістю усіх фасонів RITO є лаконічність та широка палітра кольорів.

 

Для зимового одягу RITO використовує мохер, вовну, напіввовну, ангору й кашеміру, унікальні ажури та візерунки. Нитки і тканини замовляють в Італії, Франції та  Німеччині.

В асортименті бренду: джемпери – 1200 гривень, кардигани – від 1050 гривень до 2600, сукні - 1600 гривень.

Останнім часом бренд RITO випускає одяг і з етнічними мотивами - з українською вишивкою, грузинським орнаментом, моделі в японському стилі. "У кожній колекції дизайнери розставляють стилістичні акценти, натхнені різноманітними темами – від мистецтва модерну до етнічних мотивів", - пояснює Тетяна Абрамова.

Прибдати одяг Rito можна у Києві (вул. Ігорівська, 5  та вул. Лисенка, 1) та Дніпропетровську (проспект Карла Маркса 109), а також замовити на сайті.

MALLMEN

"Все своє життя з самого дитинства пов'язаний з текстильною сферою завдяки своїй матері, яка працювала технологом на фабриці "Грація". Займатися власною справою мене надихнув жахливий стан  легкої промисловості нашої держави. Тому перед собою і своєю командою встановив ціль виправити цю ситуацію", - розповідає Сергій Парфьонов.

У 2012 році він створив бренд Мallmen – made in Ukraine. "Я роблю одяг для незалежних людей", -пояснює Сергій. Майже відразу цей бренд зайняв свою нішу на українському ринку, адже Mallmen шиє одяг unisex.

 


"Хоча, наші пальта дуже теплі, але у снігову і дощову погоду необхідна парасолька", - пояснює Сергій. Крім звичного сірого кольору, можна обрати пальта найнеймовірніших відтінків.Зимовий одяг має важливе значення для Mallmen. Особливо це стосується теплих зимових пальт. Для їх виготовлення використовують лише натуральні матеріали. "100% зима. Вовна у кубі. Вовняна основа, вовняний підклад, вовняний утеплювач", - пояснює Сергій. Також, для виготовлення пальт використовують фліс,  нано-силіконові утеплювачі. Матеріали купують в Італії, Німеччині, Польщі, частково (вовняні утеплювачі) – в Україні. "Я би хотів купувати весь матеріал в Україні, однак, поки тут складно знайти якісну сировину для одягу", - стверджує Сергій.

В асортименті бренду: пальта - від 3700 грн, світшот - 1069 гривень.

Приміряти і придбати одяг марки Mallmen можна у шоу-румі бренду за адресою: Київ, вул. Рогнідинська, 4-а, та на сайті бренду.

WHO IS IT?

Київська студія жіночого одягу Who is it? випускає сезонні колекції. Фішкою студії концептуальний дизайн та мінімалізм. Це стосується й зимової колекції 2015 року.

"Ми розвинули тему колажу і вийшли за межі створення авторського одягу, надихалися більш абстрактними речами. В якості моделей, для яких ми малювали наш одяг, були талановиті і красиві дівчата, але не моделі. Кожна героїня проекту не тільки творить, а й надихає на творчість оточуючих", - так описують творці бренду свою зимову колекцію.

Фото с Facebook торговой марки

Особливістю цьогорічної зимової колекції є шуби і напівшуби з еко-хутра. Використання шкір тварин для марки - табу.


"Образ етнічний, але сучасний. Тут все символічно. Є натяки на зиму і холодний подих природи", - розповідає Руслана, учасниця фрік-кабаре Dakh Daughters про свою шубу з еко-хутра.

Крім шуб, бренд Who is ше? Пропонує цілу низку димового одягу: куртки з рукавичками,  пальто авангард, теплі комбінезони, сукні-трансформери, теплі спідниці, просто сукні і шорти.

Для виготовлення продукції використовують переважно натуральні матеріали – вовну, бавовну. "Наш одяг на 80 % з натуральних тканин. Намагаємося підібрати і вибрати тільки якісне, любимо незвичайні за фактурою тканини і цікаве плетіння. Але, свідомо відмовляємо використовувати натуральні хутра. Використання шкур тварин для створення одягу для нас табу", - пояснюють творці бренду. Замість нього використовують спеціальне еко-хутро.

В асортименті бренду: Спідниця - 1600 гривень, сукня-трансформер – 1800 гривень, пальто – від 5100 гривень, шуба – від 6500 гривень.

Ознайомитися з одягом бренду Who is it? можливо в Києві за адресою: вул. Прорізна 22-Б, або замовити на сайті.

МОКША

Історія бренду "Мокша" нараховує уже 10 років. "Я працював на будівництві дизайнером  і постійно вишукував, куди втекти від рагульства "грошовитих" людей. Випадково трапилась нагода, я вирішив організувати швейне виробництво. Спробували зробити перші сорочки з цитатами трипільських малюнків та Богдана-Ігора Антонича на фестиваль. Там відчув потребу в людей і свою свободу - робити те що я вважаю за потрібне", - розповідає Сашко Бо-Гі, засновник бренду.

Одяг бренда "Мокша" відомий своєю оригінальністю. Як пояснює Сашко, чіткого фасону немає, головний меседж - протистояти мейнстріму, гламуру, надуманій моді. "Вишукуємо правильні форми для правильного життя. Особливості нашого одягу - це  простота, нестандартні акценти, філософське наповнення", - каже Сашко.

На фото Сашко у власному одязі

Для пошиття одягу "Мокша"використовує переважно натуральні тканини. "Особливо любимо вельвет і грубі версії тканин, де видно структуру ниток, де кольори не однорідні. Хоча одяг шиємо в Україні, але тканини замовляємо за кордоном. Льон з Білорусі, вельвет - з Італії. У нас, на жаль, майже нічого не виробляють," - каже засновник бренду.

Зимова колекція цього сезноу є особливою для "Мокші", адже цієї зими будуть перші роботи в трикотажі. Тут також бренд намагається використовувати лише натуральні тканини. "На цю зиму будуть в'язані спідниці, плаття, кофти, светри, жилети, шапки. до верхнього одягу не дістанемося, бо хочеться попрацювати з трикотажем", - каже Сашко.

В асортименті бренду: спідниці, сукні - 600-700 грн, светри - 700-800, шапки - 160-200.

"Ми докладаємо зусиль, щоб наш одяг був максимально доступний людям. Не накручуємо на "дизайнерському одязі". Вважаємо, що так правильно. Ціна більше залежить від вартості тканини та виробництва", - пояснює  автор бренду.

Примірити та купити одяг "Мокша" можна у Києві в галереї "Правда,б" (Андріївський узвіз 2б) та у Львові в галереї-батярні "ПРАВДА,Б" (Вірменська 30). 

ARTY

"Назва нашого бренду спочатку мала трішки інакший вигляд. Вона складалася з двох окремих слів Art-U, що означає "Креативний Ти". Вона є символом того, що кожна наша річ – унікальна", - розповідає Ірина Ортинська. У 2009 році вони разом з чоловіком Вадимом створили бренд молодіжного одягу "Arty". 

Зимовий одяг ARTY відрізняється яскравими принтами. Це, наприклад, зимові куртки, комбінезони та бомбери у стилі pop-art. На них можна побачити героїв відомих коміксів від "Мarvell". Також бренд пропонує одяг, прикрашений українською символікою.

 

"Для виготовлення наших виробів ми використовуємо спосіб сублімаційного друку, який дає можливість нанести малюнок будь-якої складності на різні типи тканин у досить швидкі терміни, що дозволяє створити яскраву картину на будь-якому виробі. Головна перевага цього методу - довговічність нанесеного зображення, речі з сублімаційним друком витримують за різними даними від 1000 до 2000 процесів прання", - пояснюють дизайнери ARTY.

Для пошиття свого одягу марка використовує якісні натуральні тканини. Це "футер", "сандвіч". Вони дуже приємні до тіла і довго зберігають тепло.

В асортименті бренду: зимова куртка-бомбер - від 1275 гривень, зимова куртка з яскравим принтом – 1530 гривень, світшоти – від 510 гривень.

Замовити одяг бренду можна на сторінці сайту, а також, на сторінці у Фейсбуці.

Всі фото надані власниками брендів.

 

Розділи :
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

КОМЕНТАРІ

19.11.2018, 10:22
Додати

ГОЛОВНА ШПАЛЬТА

    • 28 вересня 2019

    "Хто наступна Гандзюк?": активісти прийшли до Офісу президента

    У п'ятницю, 27 вересня, під Адміністрацією президента відбулася друга “Ніч на Банковій”. Активісти лишили напис на асфальті із запитанням: "Хто наступна Гандзюк?"

     
    • 26 вересня 2019

    “Пожаліли його, живий лишився, а він тепер в суді свідчить”, - в суді з розстрілу групи спецпризначення оприлюднили “прослушку” фігуранта

    Запорізький апеляційний суд на фінішній прямій розгляду справи розстріляних спецпризначенців

     
    • 21 вересня 2019

    Члени "Демократичної сокири" звернулись до міграційної служби щодо потрійного громадянства Коломойського

    Про це стало відомо під час акції "Імпічмент Коломойському", яка відбулась біля Офісу президента у Києві, 20 вересня

     
    • 18 вересня 2019

    У Києві відбулась церемонія подяки ексдиректору Українського інституту національної пам'яті В'ятровичу

     
Система Orphus