Майно львівського заводу 15 квітня виставлено на електронні торги як арештоване.
Йдеться про комплекс будівель і споруд загальною площею майже 20 тисяч квадратних метрів і понад три десятки недоскладених тролейбусів, пише Deutsche Welle.
Загальна вартість лота - близько 40 мільйонів гривень.
Як пояснили в департаменті економічного розвитку Львівщини, визначити, хто зараз є реальним власником ЛАЗу непросто, бо завод фактично поділено між чотирма фірмами-власниками.
Як відзначає видання, два роки тому холдинг ТзОВ "Львівські автобусні заводи" переніс виробництво міських автобусів зі Львова до Дніпродзержинська.
На базі львівського заводу планували виробляти тролейбуси й автобуси класу "люкс". Однак нині виробництво повністю зупинилося, останній автобус з основного львівського конвеєра зійшов у 2013 році.
За словами голови Львівської облдержадміністрації Олега Синютки, влада спільно з народними депутатами розробила і подала до парламенту законопроект про повернення ЛАЗу в держвласність і сподівається, що виробництво на заводі все ще можна відновити.
"Я особисто був на заводі. Там ще не все повивозили й розікрали. Як мене запевнили ветерани підприємства, кількість станкового обладнання, виробничий конвеєр і інше устаткування дозволяє налагодити виробничий процес. На складах є достатньо заготовок металу й інших компонентів", – сказав Синютка.
Нагадаємо, в 2001 році 70,4% акцій заводу ЛАЗ було продано російському інвестору ТзОВ "Сіл-Авто", яке входить до "Сіті Транспорт Груп" Ігоря Чуркіна.

