Право на експлуатацію міжнародної регулярної або чартерної повітряної лінії зможуть отримати тільки ті авіакомпанії, кінцевим контролюючим бенефіціаром яких є або держава Україна, або громадянин України.
Про це заявив глава Державної авіаційної служби України Денис Антонюк, підомляє Інтерфакс-Україна.
За словами глави Державіаслужби, відповідну норму містить порядок надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній, який зареєстровано Міністерством юстиції 13 листопада під №1440/26217.
Голова Гоавіаслужби зазначив, що згідно з документом, авіакомпанії повинні будуть надавати інформацію про своїх власників і бенефіціарів.
Антонюк додав, що для отримання призначень на міжнародні лінії розроблено лояльний коефіцієнт. Зокрема, для великих авіакомпаній для отримання 15 призначень на міжнародні лінії необхідно виконувати один внутрішній рейс, для малих авіакомпаній – один внутрішній рейс на 30 міжнародних.
Глава Державіаслужби відзначив, що це стосується тільки нових призначень на тих маршрутах, польоти на яких обмежені, уточнивши, що ця норма набуде чинності через рік.
Антонюк також наголосив, що така норма не суперечать Угоді про асоціацію Україна-ЄС, а також договору про спільний авіапростір з Європейським Союзом, який Україна планує підписати.
Як повідомив INSIDER, відповідно до зареєстрованого Мін'юстом 13 листопада нового порядку призначень на маршрути, який розроблений Державіаслужбою, найбільша авіакомпанія України "МАУ" отримає абсолютну конкурентну перевагу при призначенні на нові маршрути.
Нагадаємо, Денис Антонюк був призначено головою Державної авіаційної служби в березні 2014 року. До цього він обіймав посаду директора з розвитку маршрутної мережі та альянсів авіакомпанії "МАУ", яку пов'язують з губернатором Дніпропетровської області Ігорем Коломойським.